0 Λεφτααααα!


Δυο φίλοι που έχουν καιρό να τα πούνε, συναντιούνται στον δρόμο.
-Τι έγινε ρε φιλαράκι; Φαίνεσαι στεναχωρημένος
-Ασ'τα που να στα λέω.
-Σου συνέβη τίποτα κακό;
-Να, ξέρεις, πριν από τρεις εβδομάδες πέθανε ο πατέρας μου
και μου άφησε κληρονομία 500.000 €.
-Πω πω, συλλυπητήρια..
-Και πριν από δυο εβδομάδες πέθανε η μάνα μου και μου άφησε 700.000 €.
-Πω πω...Δεν ξέρω τι να πω....
-Και την προηγούμενη εβδομάδα σκοτώθηκε και ένας θείος μου και μου άφησε
1.000.000 €
-Είναι τραγικό να χάσεις 3 μέλη της οικογένειάς σου σε τόσο μικρό
χρονικό διάστημα.
-Και αυτή την εβδομάδα τίποτα!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σχόλιο ως ανώνυμος ,χωρίς δηλαδή να φαίνεται το όνομα σας.Αν επιθυμείτε να φαίνεται το  όνομα σας τότε μπορείτε να επιλέξετε το όνομα/διεύθυνση url και απλώς να συμπληρώσετε το όνομα σας, αφήνοντας την διεύθυνση url κενή...