0 Το κοτόπουλο!


Ένα μεσημέρι κατά τις 13:00 γυρνάει ο άντρας στο σπίτι του και φωνάζει μέσα στη καλή χαρά τη γυναίκα του τι φαγητό έχουν γιατί έχει κανονίσει πριν από λίγο να κάνει το τραπέζι στο αφεντικό του στις 13:30.
Άντρας:Γυναίκα τι καλό μας μαγείρεψες?;
Γυναίκα: Μονό ρύζι αγάπη μου γιατί;
Άντρας: Γιατί στις 13:30 θα έρθει το αφεντικό μου να του κάνουμε το τραπέζι
Γυναίκα: Πως;;;Τώρα δεν προλαβαίνω να κάνω κάτι για κυρίως πιάτο.. πω πω τι πάθαμε;;
Άντρας: Καλά ηρέμησε εντάξει.μη κάνεις έτσι.. απλά όταν έρθει θα του πούμε πως έχουμε κοτόπουλο με ρύζι και καθώς θα πας να τα σερβίρεις θα ...
σπάσεις ένα πιάτο όταν σε ρωτήσω τι έγινε θα μου πεις πως έπεσε κάτω το πιάτο με το κοτόπουλο και όλα λύθηκαν
Γυναίκα: Καλή ιδέα ας το κάνουμε!!!
Μετά από μισή ώρα αφού ήρθε το αφεντικό όταν πήγε να σερβίρει η γυναίκα το φαγητό ακούγετε ένασκλινκκκκ κρασσ!!!;και τότε φωνάζει ο άντρας
Άντρας: Τι έσπασε αγάπη μου;μη μου πεις το κοτόπουλο;
και τότε απαντά η γυναίκα
Γυναίκα: Όχι το ρύζι!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σχόλιο ως ανώνυμος ,χωρίς δηλαδή να φαίνεται το όνομα σας.Αν επιθυμείτε να φαίνεται το  όνομα σας τότε μπορείτε να επιλέξετε το όνομα/διεύθυνση url και απλώς να συμπληρώσετε το όνομα σας, αφήνοντας την διεύθυνση url κενή...