0 Ατάκες,Εξυπνάδες (Μέρος 1ο)


Ο Homer Simpson είναι γνωστός για την μειωμένη εξυπνάδα του




Δεν πιστεύω στην αστρολογία. Είμαι τοξότης, και δεν πιστεύουμε σ' αυτά.
Arthur Clarke

Η γυναίκα μου είναι ζώδιο της γης. Εγώ είμαι ζώδιο του νερού. Μαζί είμαστε ζώδιο της λάσπης.
Henry Youngman

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα.

Όχι μόνο δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά δεν θα ήξερα και τι να κάνω αν ήξερα τι συμβαίνει.
George Carlin

Μη μπαίνεις στον κόπο να κορνάρεις και να αναβοσβήσεις τα φώτα. Είμαι κουφός και τυφλός.
Aυτοκόλλητο αυτοκινήτου

Η Ιλιάδα γράφτηκε είτε από τον Όμηρο είτε από κάποιον άλλον με το ίδιο όνομα!
Aldοus Huxley

Είναι τόσο χαζός που δεν μπορεί να κλάνει και να μασάει τσίχλα συγχρόνως.
Λύντον Τζόνσον
(σσ: για τον Τζ. Φορντ που αργότερα έγινε Πρόεδρος των ΗΠΑ!)

Τα καλλυντικά μπορούν να βελτιώσουν τη μητέρα-φύση αλλά δεν μπορούν να ξεγελάσουν τον πατέρα-χρόνο.
Sam Ewing

Η ψυχανάλυση είναι η ασθένεια της οποίας υποτίθεται ότι είναι η θεραπεία.
Karl Kraus

Οι νευρωτικοί χτίζουν κάστρα στον αέρα. Οι ψυχωτικοί ζουν σ' αυτά. Και οι ψυχίατροι παίρνουν το νοίκι.
Jerome Lawrence

Το να πάρεις διαζύγιο επειδή δεν αγαπάς τον άντρα σου είναι σχεδόν τόσο ανόητο όσο το να τον παντρευτείς επειδή τον αγαπάς.
Za Za Gabor

Δεν ήξερα ποτέ τι είναι ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα, αλλά τότε ήταν πια αργά.
Max Kaufman

Όλες οι γυναίκες θα 'πρεπε να παντρεύονται, αλλά κανένας άντρας.
Βενιαμίν Ντισραέλι

Οι άντρες τη βγάζουν στα μπαρ για δυο λόγους: είτε δεν έχουν στο σπίτι γυναίκα για να πάνε είτε έχουν.
Sam Ewing

80% των παντρεμένων απατούν τις γυναίκες τους στην Αμερική. Οι υπόλοιποι τις απατούν στην Ευρώπη.
Jackie Mason

Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα 41 χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου, χάθηκα.
Henry Youngman

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σχόλιο ως ανώνυμος ,χωρίς δηλαδή να φαίνεται το όνομα σας.Αν επιθυμείτε να φαίνεται το  όνομα σας τότε μπορείτε να επιλέξετε το όνομα/διεύθυνση url και απλώς να συμπληρώσετε το όνομα σας, αφήνοντας την διεύθυνση url κενή...